Tuote ei siirry ostoskoriin
Joskus verkkokaupassa esiintyy harvinainen ongelma jossa jokin tuote ei siirry ostoskoriin vaikka sitä on vielä saatavilla. Kyseinen ongelma on tiedostettu ja siitä on lähetetty korjauspyyntö palveluntarjoajalle.
Yritä etsiä tuote uudelleen sivun vasemmassa laidassa olevan "Tuotteet" valikon kautta ja yritä lisätä se koriin uudelleen. Jos ongelma jatkuu, siirry sivustolle uudelleen kirjoittamalla erareppu.fi selaimen osoitepalkkiin ja siirry tämän jälkeen tilaamaan haluamaasi tuotetta uudelleen, käytä verkkokaupan Tuotteet tuoteryhmälistaa.
Jos tuote ei vieläkään siirry, ota yhteys sähköpostilla tai "Yhteydenotot" linkin takaa löytyvällä lomakkeella. Lisäämme tilauksen järjestelmään puolestasi.
Tilaus keskeytyi ja valitut tuotteet eivät ole enää tilattavissa
Maksuvaiheessa keskeytyneen tilauksen tuotteet siirtyvät varatuksi "Odottaa maksua" tilaan ja tästä syystä ne poistuvat verkkokaupan saldoista. Jos valittu tuote on viimeinen kappale, kyseinen vaihtoehto merkitään loppuneeksi ja sitä ei voida tilata ennen kuin maksu on merkitty peruuntuneeksi ja tuote on palautettu takaisin myyntiin.
Jos haluat viedä keskeytyneen tilauksen loppuun, tarkista sähköpostista oletko saanut maksupalvelun lähettämän linkin jolla maksu voidaan viedä loppuun. Tällöin tilaus käsitellään normaalisti. Jos kyseistä linkkiä ei löydy tai haluat tehdä kokonaan uuden tilauksen, ota yhteys sähköpostilla tai "Yhteydenotot" linkin takaa löytyvällä lomakkeella. Merkkaamme keskeytyneen tilauksen käsitellyksi ja palautamme tuotteet takaisin myyntiin.
Ongelmatilanteet Paytrail maksupalvelussa
Jos kohtaat ongelman Paytrail maksupalvelun kanssa, voit ottaa yhteyden asiakaspalveluun sähköpostilla maksutiedustelut@paytrail.com tai chatin/puhelimen kautta sivuilta
Paytrail Help Center sivustolta löydät ohjeita maksamiseen liittyvissä kysymyksissä
Muut virhetilanteet
Muissa virhetilanteissa ota yhteys sähköpostilla, "Yhteydenotot" linkin takaa löytyvällä lomakkeella tai puhelimella numeroon +358442045118.