Ohjeet vaihdoista ja tuotepalautuksista
Sinulla on lainmukainen 14 pv:n vaihto-/palautus-oikeus verkkokaupasta ostamillesi tuotteille.
1. Lähetä vaihdettavat/palautettavat tuotteet osoitteeseen:
Vaeltajan Eräreppu / Dextor Sales Oy Asiakaspalvelu
Kauppakatu 46
78200 VARKAUS
+358442045118
tilaukset.erareppu@gmail.com
Huom! Muista puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
2. Tee korvaavan tuotteen vaihtotilaus:
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote kohdan 1 mukaan ja tilaa haluamasi vaihtotuote verkkokaupasta. Valitse Toimitustapa: Vaihto (Matkahuolto) JA Maksutapa: Vaihto
Keräilemme tuotteen odottamaan palautettavaa tuotetta. Jos vaihdokki tuotteiden hinta on korkeampi kuin palautettavien, lähetämme sähköpostilaskun erotuksen osalta. Jos vaihdokki on edullisempi, lähetä meille tilinumero johon palautamme vaihdosta yli jäävän summan.
Vaihtotuote lähetetään vaihtotilauksessa annettujen tietojen mukaan ilman toimituskuluja. Vaihdot toimitetaan Matkahuollon Lähellä tai XXS pakettina. Jos haluat vaihdon Postin Postipakettina, ilmoita asiasta sähköpostilla tai tilauksen lisätietokentässä.
Lisätietoja
Huomioitavaa
Tuotteet voi vaihtaa/palauttaa mikäli ne täyttävät toimitusehdoissa mainitut myyntikuntoa koskevat vaatimukset eli ovat käyttämättömät, puhtaat ja vahingoittumattomat. Pakkaa tuotteet palautusta varten niin, että säilyvät myyntikuntoisina perille asti. Alusvaatteita (pakkaukset avattu), personoituja (nimilaput yms.) tai asiakkaalle räätälöityjä (lahkeet lyhennetty tms.) tuotteita emme vaihda eikä niitä voi palauttaa. Lemmikkitaloudet Huom! Kiinnitä erityshuomiota, ettei palautettava tuote ole karvaantunut sovitettaessa! Karvainen tuote voidaan tulkita likaantuneeksi.
Kun haluat vaihtaa tuotteita ole yhteydessä asiakaspalveluumme (sähköposti tilaukset.erareppu@gmail.com). Näin voimme varata tuotteen vaihtoa varten tai tarvittaessa tilata uuden toimittajalta. Vaihtotuotteen lähetämme sinulle postimaksuvapaasti (yhden kerran tilausta kohti).Laita palautuslähetykseen mukaan alkuperäisen tilauksen numero (löytyy lähetteeltä) ja tieto onko kyseessä vaihto vai palautus. Jos kyseessä on palautus, laita mukaan tilinumero, jolle rahat palautetaan. Käsittelemme palautuksen viimeistään viikon sisällä siitä, kun olemme saaneet paketin postitse. Yleensä jo samana päivänä. Tämän jälkeen palautamme rahat annetulle tilille. Paytrail -suorituksissa odotamme, että rahat ovat ensin tuloutuneet tilillemme. Joka tapauksessa palautus tapahtuu viimeistään 30 pv:n kuluttua tuotteiden meille saapumisesta.
Palautuksen postitus-/rahdituskulut kuuluvat toimitusehtojen mukaisesti ostajalle. Emme myöskään nouda lunastettavia lähetyksiä. Mikäli palautuksesta aiheutuu meille maksettavia postitus-/rahdituskuluja, vähennämme ne täysimääräisinä mahdollisesti palautettavasta rahasummasta.
Säilytä palautuksen lähetystunnus, kunnes palautus/vaihto on käsitelty. Tämä helpottaa selvitystyötä virhetilanteiden sattuessa.
Huomaa! Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin tuotteen palautus. Koska lähettäjälle aiheutuu tästä ylimääräisiä kuluja, pidätämme oikeuden periä kuljetus/käsittelykulut 24 € tilaajalta jälkikäteen(kuluttajansuojalaki 5. luku 25§).
Reklamaatiot ja virheelliset toimitukset
Reklamaatioiden tai virheellisten tuotteiden vaihdot ja palautukset käsitellään tapauskohtaisesti. Ilmoita palautuksesta/vaihdosta sähköpostilla osoitteeseen tilaukset.erareppu@gmail.com ja saat ohjeistuksen palautuksen suorittamiseen.